19. juli 2012

Hvem vant?

Da har tiden kommet!!

Nå skal vi endelig avgjøre hvem som vinner Ingvild Bolme sin utfordring
- og denne herlige premien:)



Det kom inn utrolig mange flotte bidrag.
Imponerende hvor høyt nivået ble, og hvor mange
som kom seg ut av sin egen lille komfortsone.


Her er noen av de kunstverkene vi jentene her i ScrappeHuset
måtte kikke noen ganger ekstra på:



Toini:


Linn:


Arnlaug:

Linn Kristine:



Men som dere vet 
- vinneren av GjesteRommet har vi ikke noe med 
- der er det gjesten vår som kårer sin vinner.





Da har jeg endelig tatt et valg, men det var ikke enkelt! ;O)





Først må jeg få takke for at jeg var så heldig å få bli med som gjest her inne og å få lage til denne utfordringen, Utrolig moro og spennende å få se alle de flotte bidragene som kom inn! Tusen takk til alle dere som deltok! Her var det virkelig mye flott og se, og det var svært vanskelig å velge bare èn vinner! Men til slutt måtte jeg gjøre et valg, og valget falt på denne lekre layouten fra Arnlaug;





Gratulere så mye Arnlaug! Din layout er virkelig vakkert satt sammen. Du har fulgt oppgaven nøye, og har skapt noe utrolig flott ut fra dette!

Her har du benyttet mange flotte og foskjellige produkter;alt fra stempler, stensils og tape til blomster og resins, for å skape en egen verden i layouten. Å skape en egen “verden” i layouten var også en del av oppgaven, og det har du virkelig fått til! 

Her er det mye liv, en magisk liten verden. Masse flott for øyet å se på og et hav av detaljer, men allikevel spaces, rom før øyet til å “puste ut”. Rett og slett vakker! 

Gratulerer!



Tusen takk til dere alle som deltok, og en spesiell takk til ScrappeHuset for denne flotte andledningen. 
Var virkelig hyggelig å få være gjest her denne mnd!



Ha en fin sommer alle sammen!



Klem

Ingvild



4 kommentarer:

Ingvild Bolme sa...

Hei alle sammen som delok i utfordringen min her, og til DTet her på huset.

Jeg skal lage en post i min blogg også, og trenger deres tillatelse til å bruke deres bilder av deres arbeid i min blogg.
Derfor hadde jeg blitt utrolig glad om dersom de av dere som ønsker å bli med i denne posten, kan være så snill å sende meg bildet av layouten på ingvild@spinnvild.com

Håper også at dere tillater at jeg gjør enkelte justeringer av bildene for litt "optimalisering" til bloggen. Enklest for meg for dette er om dere kan maile over originalbildet, IKKE croppet osv, så kan jeg bistå med resten ;O)

Håper dere alle har lyst å bli med på dette, slik at jeg får flest mulig arbeid inn, ellers kan det bli vanskelig å få gjennomført denne planlagte posten.

På forhånd hjertelig tusen takk! <3 ;O)

klem
Ingvild

Arnlaug sa...

WOW, tuuuusen takk! Dette var ein kjempe hyggelig overraskelse:-)

Blei litt kry no ja;-)

toi9 sa...

Gratulerer til Arnlaug som vinner med en helt nydelig LO! :)
Og føler meg beæret og glad at dere likte min LO!! :) Tusen takk :)

linn kr/sykepleier sa...

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE! :D