22. juli 2012

Kan vi låne "deg" ?

Når august kommer
 - så kommer det også en helt ny Kalender
her i ScrappeHuset
 (mer info om dette kommer senere).

Noen av våre poster trenger inspirasjonsbilder.
Og det er der DU kommer inn:)

Alternativ 1 er at vi her i Huset leter rundt i alle blogger, finner
noe vi liker - og spør vedkommende om vi kan låne en layout, kort eller
noe annet til vår artikkel.

Det vi her i ScrappeHuset har lyst til er å vise frem
DEG - våre lesere.

Kan vi låne "DEG"?



Dette skjer på  den måten at vi finner 
et kunstverk fra din blogg
til bruk i våre artikler og i vår blogg.
Mange av de artiklene vi skriver trenger litt illustrasjon
- og i tillegg kommer det en ny og spennende ting i Kalenderen vår:)

Vi viser frem ditt kunstverk til glede for alle andre:)
Selvfølgelig skriver vi ditt navn 
 og linker til din blogg.


Så hvis du har lyst til at vi her i Huset kan få låne
kunstverk fra din blogg - gjør du følgende:

- Legg igjen en kommentar på dette innlegget
- Fint om du også kan skrive noen ord om hva vi 
finner i din blogg. 
Scrapper du kort, layouter, pynter esker osv.
Hvilken scrappestil scrapper du mest i?


Har du lyst?
Da legger du igjen en kommentar.
Ikke tenk på om du er god nok, flink nok etc. Det avgjør vi.


Vi kan jo selvfølgelig ikke vise frem alle, men gjennom et helt
scrappeår blir det en del kunstverk som kan bli vist
frem her hos oss:):)

Vi skal bruke dette for å gi inspirasjon til andre:)


Dette er jo en fin måte for å få flere gjester
i din egen blogg også:):)


89 kommentarer:

Nora sa...

Hei!
Jeg lager mest kort, men har smakt litt på Art journaling siden mai i år. Liker å prøve meg på nye maler på kort. Elsker papir :-)

MonaV sa...

Hei:)
Dette høres morsomt ut og jeg gleder meg til å se hva dere viser fram.
Dere kan bare lån av meg:):)
Jeg lager både kort og LOer + pynter litt bokser og diverse annet småtteri. Stilen min kan vel betegnes som litt vintage:)

Linda sa...

Så kult!! Gleder meg til å se hva dere låner og dermed åpner nye dører for oss lesere også :)

Dere må gjerne låne fra meg, scrapper mest LO-er og kort :)

LindaSS sa...

For en super flott ide da... Dere kan mer enn gjerne låne fra meg, der finner dere mest kort og noen "hjemmesnekrede" esker.. :D

Bibbi sa...

Så spennende, da! Jeg scrapper mest kort og små gaveri papir.

www.bibbis.net

Marianne/skorpionen sa...

For en utrolig flott idé!!
Gleder meg til å se og bli inspirert fremover!
Jeg lager LOer, kort, art journal, tags, mixed media... you name it (men bretteteknikker må dere lete et annet sted etter LOL )

Askepott sa...

Så spennende. Dersom dere finner noe passende i min blogg, så må dere gjerne låne. Bare koselig. Er spent på hva dere kommer opp med.

Jeg scrapper mest kort, men også noen LO'er og annet papirpussel. Har en relativt enkel stil.

Elisabeth sa...

Har man lyst har man lov...og sannelig desto større grunn for min del til å oppdatere bloggen oftere..... går hovedsaklig i LO'er her i huset.....

Ann Kristin sa...

Dette hørtes spennende ut! Hvis dere finner noe brukandes av det jeg har laget av kort eller LO, så er det bare å låne i vei :)

Elisabeth sa...

Har man lyst har man lov...og sannelig desto større grunn for min del til å oppdatere bloggen oftere..... går hovedsaklig i LO'er her i huset.....

Bodil sa...

Hei.
Dere kan låne fra min blogg også :) Jeg lager vel mest LOer, men også Art Journal, kort, tags og andre ting. Scrappestilen min er nok varierende.
Gleder meg til å følge med videre i det som skjer her inne hos dere.
klem :)

Linda sa...

Det er bare til å låne fra meg også om dere ønsker :) her finnes det mest LOer, men også noen kort. Stilen min varierer fra prosjekt til prosjekt, men du finner nok som oftest noe mist og maling på det jeg lager

Renate sa...

God kveld jenter

Ddere må så gjerne låne noe fra min blogg. Der finner dere alt fra kort, Layouts og til bryllupskaker.

Håper dere kooooser dere på bloggrunder om dagen!

Hilsen Renate

Linda sa...

I skal være velkommen til at låne fra min blog, det ville kun glæde mig om i kan lide det jeg laver :0) jeg laver LO'er og kort. Jeg laver også en del gæstebøger også. Min scrap stil er meget varierende. Det skulle glæde mig hvis kigger forbi. Mange scrap hilsner Linda

Gunn-Elin sa...

Nå ble jeg kjempespent på dere har funnet på nå. Alltid like morsomt og ikke minst inspirerende når dere legger ut noe nytt. Så finner dere noe hos meg som kan brukes er det bare en stor glede for meg.
Jeg scrapper mest LOer, men noen kort og minialbum har det også blitt. Det meste er vel preget av hurtigscrapping, men jaja. Så lenge jeg får scrappet mine bilder og minner og scrappegleden er på topp så er det mer en godt nok for meg :) Og tusen takk for at dere i huset ofte gir meg den scrappegleden.
Lykke til på jakten til det dere trenger!!

Eline sa...

Hei.
Så morsomt. Jeg gleder meg til å se hva dere kommer opp med fremover.
Ta gjerne en titt hos meg og finner dere noe dere liker er det bare å låne :-). Jeg lager kort, men det har også blitt noen få bokser. Har også laget et par "bøker" med oppskrifter og et par notatbøker til samme formål.

Birgitanita sa...

Hei :)
Dere må gjerne låne av meg. Jeg lager mest kort og diverse esker.
Det høres kjempeflott ut og skal bli spennende å se hva andre lager. En fin måte å få inspirasjon på :)

Bthorn sa...

Lån av meg, jeg er låst og trenger å finne nøkkelen til glede og kreativitet igjen.

Bea sa...

Hei, så spennende dette høres ut. Jeg lager for det meste kort i tillegg til esker, bokser og flaskeskjulere.

Beate aka Beacarona

Pauline sa...

Så spennende dette høres ut!!
Dere må gjerne låne hva dere vil i min blogg, scrapper noen LO-er og lager litt kort og tags, en og annen AJ-side slenger det også.. Kanskje mest C&S og vintage/shabby chic, ikke mye steampunk å finne hos meg! ;-)
Gleder meg til å se alt det flotte dere finner rundt om!! :-)

Ragnhild sa...

Spennende! :D Glder meg til og se hva som kommer her inne.
Fantastisk og få inspirasjon servert på den måten.
Jeg lager kort, LO, esker osv.

Klem fra Ragnhild! :)

Ragnhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Catrine sa...

Så spennende! :)
Dere må gjerne låne fra meg og. Jeg scrapper mest LOer, men innimellom finnes det kort, AJ og tags.
Stilen min er jeg jammen litt usikker på, men jeg liker cluster, lag på lag, iblandet litt vintage.

Jorunn, enda en scrappedame sa...

Så spennende! Dere må gjerne låne noe fra meg :) Jeg lager kort, for det meste med digistempler i en enkel stil uten mye pynt.
Klem, Jorunn

Aurora barne og hobbykafè sa...

Bare å låne det som finnes hos meg. Lager for det meste kort.

Asil sa...

Gjerne. :) Enkelt & greit er stilen min tror jeg etterhvert - også kalt clean & simple. :)

Anne May sa...

Hei!
Dette hørtes spennende ut og dere kan gjerne låne av meg:)
Jeg lager kort,bilder,Art Journal,miniatyr dukkehus osv.

Ania sa...

Høres gøy og kjekt ut. Er hovedsakelig scrapbooker..layouts, kort, pynting av ymse esker og lignende.. :) Stilen varierer. Tror jeg.

ThereseM sa...

Hei hei. Hos meg finnes det for det meste kort. Jeg er glad i pasteller, sarte farger, blonder og blomster.
Klem, Therese.

GryA sa...

Hvis noe skulle være av interesse, så er det bare å låne! Lager både kort og Lo`er. Mye clean and simple, cluster og white space.

Blir spennende å se hva dere har funnet på nå!

Tinemor sa...

Dette høyrtes spennandes ut! Og har lyst å "melde" meg på...

Hjå meg e da mest kort. Men du finne og øskjer og diverse 3D ting og tilogmed nokon Lay outer. :)

Eg veit ikkje om eg klarer å putte meg i nokon bås.. Eg kan lagar ting med kraftige fargar og eg kan og laga med sarte fargar.. Er ganske allsidig.. men eg har vel min måte å laga ting på alikavel.. men finner ikkje den rette båsen å legga meg oppi ;)

Håper dere finner noko interesant i bloggen min som dere har lyst å låne :)

Klem frå meg, Tine :)

Marianne H sa...

Morsomt påfunn. Klart dere kan låne av meg om det skulle være noe som faller i smak. er nok veldig mye Tim Holtz og vintage, litt røffe kort for det mestem men og litt søte. Noe esker og bokser også.

KinesKlode sa...

Så spennende!
Det ville värt en äre om dere ville låne noe fra min blogg! Den siste tiden har jeg laget mye kort. Mest fordi jeg ikke har hatt så mye bilder liggende. Men det erl LO'er jeg liker aller best å lage :) Pröver med innimellom på nye ting og teknikker; med vekslende hell... :)

Ta gjerne en titt!

Klem Kine

Me sa...

Så gøy da, gleder meg til å se hva dere legger ut her =)

Dere er hjertelig velkommen til å "låne" hos meg også om dere skulle finne noe =)

Litt om meg:
Mamma til 3 søtinger på 3, 5 og 9 og samboer med Endre.

Jeg har drevet med scrapping i snart 3 år nå, og har opprettet min egen utfordringsblogg (NORDSALTEN HOBBYKLUBB) og vært gjestedesigner bla.a. hos Stamptacular, incy wincy design, og Gilly stamps.
Har også fått tilbud om å være designer for Bombshell stamps, men ble nødt til å takke nei da ikke hadde tid til å drive noe fast.
Er for tiden ikke DT hos noen, da jeg for en tid tilbake siden ble nødt til å trekke meg tilbake fra både Nordsalten hobbyklubb, og si opp alle mine stillinger, da tiden ikke strakk til.
Når det kommer til scrapping lager jeg det meste, i alle farger og fasonger, er også veldig glad i å dekorere ting og tang.
Ved fargelegging varierer jeg mellom copic, distress ink og prisma colours. Kan male på både akvarell og bruke digistamps.

I det siste har jeg fått helt dilla på Tim Holtz. Synes han er en helt fantastis scrapper / kunstner, som har gitt meg masse tips og inspirasjon, for ikke å snakke om produktene hans. SUKK.

Nå jobber jeg med å utvikle en utfordringsblog til butikken Kreativ Scrapping, har også utviklet logo til nettbutikken dems. Framover kommer jeg til å «jobbe» for dem med å drive bloggen, å lage tutorials i blogg/nettbutikk.

Klem fra
Marielle Jakobsen
aka Miss Stampalot
www.rastahobby.blogspot.no

Aquarell sa...

Bare å låne i vei fra bloggen min :)
Scrapper i all hovedsak LOer, men har i det siste laget mere og mere kort. Lager også esker og bokser og andre scrapperelaterte ting innimellom. :)

livmme sa...

Lån gjerne noe fra min blogg. Der finner du alt mulig rart. Jeg har nemlig ikke definert meg i en stil ennå, er på leit, derfor blir alt brukt og prøvd minst en gang ;)
Jeg lager i all hovedsak kort, men også LO`er, altererte prosjekter, esker, minialbum og andre puslerier (blant annet et hus jeg scrappet til innflyttingsgave).
Velkommen på besøk!

Merethe sa...

Det vzr en morsom vri - likte jeg.
Dersom dere skulle finne noe hos meg er det bare å låne. Jeg lager både kort og LOer.

Klem fra Merethe

Merete/Scrappeguri sa...

Så spennende og flott en ide. Finner dere noe dere har lyst å låne så er det helt greit, velkommen skal dere være!
Lykke til med ideen og god sommer!
Merete

Marlene sa...

Har ikke så mye å velge mellom men hvis dere finner noe så er det bare å låne. :)

Jeg lager for det meste kort, litt quilling og 3D saker.

Ha en fin dag.

Lisbeths kort og scrap sa...

Det vil være en ære å "bli lånt" av dere! Jeg lager stort sett kort, litt altering av diverse.
Min stil?!??? Om jeg har noen stil må den vel i beste fall kunne kalles noe sånt som "litt søt-romantisk- shabby-vintage-chic", og så elsker jeg blonder, bånd, glitter og bling. Føler hele tiden at jeg legger bånd på glitringa - men endag, på et kort, skal jeg ta i bruk alt av glitter og bling jeg virkelig VIL bruke ;)
Klem fra Lisbeth

LillBlomman sa...

Hejsan! Vilken skoj idé! Om ni skulle vilja hälsa på hos ngn från grannlandet Sverige så är ni välkomna att kika i min blogg:)
www.lillblommanskapar.blogspot.com
Jag skapar det mesta;) allt från skira romantiska blommande layouter till färgstarka canvaser. Jag tycker att allt är så roligt så jag stannar inte vid en stil eller en typ av alster.
Välkomna och kramar från Ullis/LillBlomman

marit sa...

Moro ide:) Bare å låne... Stilen er variert;)
Ha en flotters sommer!

Julia sa...

Så spennede! Dere må gjerne låne av meg. Jeg scrapper i rykk og napp og da for det meste bursdagskort og LO`er. Det har også blitt noen minialbum og esker. Stilmessig er det et sammensurium av det meste, men er glad i det romantiske/søte på kort.

Elisabeth Bakken sa...

Ojsann, så spennende!!
Lån gjerne fra meg og min blog!
Hos meg finner dere for det meste layouter med friske farger:)

Anne Mettes Kreative verden sa...

Hei :-)
Så spennende og god ide :-) Dere må gjerne låne bloggen min, jeg lager en del kort og tar på meg en del bestillinger fra innbydelser til bordkort. Pynter også en del esker og lys :-)
Gleder meg til å følge dere videre :-)

Mona sa...

Så gøy! Dere kan gjerne låne av meg :-) Jeg lager for det meste kort og små-gaver, esker og slikt... Stilen varierer veldig.

Ha en fin sommer!
Mona :-)

RitaK sa...

Artig påfunn, gleder meg til å se hva dere finner i blogger rundt omkring :-) ...og om dere vil titte i min blogg, så er dere hjertelig velkomne både til å titte og låne noe derfra :-) Jeg lager for det meste kort (med og uten bretting), og litt andre papirprosjekter.

Luce sa...

Så artig!
Scrapper loer, stort sett i lettersize, cluster og simpel, men ikke spesielt clean :o)
Hvis dere finner noe i bloggen min er det bare å låne :o)

gosti sa...

Hei, så spennende - blir moro å følge med og finne inspirasjon :-)
Stas hvis dere vil låne noe fra meg, scrapper mest LOer, men det blir også noen kort og tags. Stil ja, he he.. Vet ikke helt, det blir mye forskjellig, fra vintage og steampunk til masse farger og litt clean & simple.

Maya sa...

Artig! Bare stas om dere har lyst til å låne noe fra meg. Finner alt mulig hos meg. Gleder meg til å se deres nye kalender :) Dere er så flinke!

Tone M. sa...

Åh......så spennende og så koselig at dere vil låne og dele andres 'kunstverk'.
Jeg ser på det jeg lager som småe 'kunstverk' selv. Det er jo på en måte akkurat det det er.

Selv bruker jeg mye tid på å se og fine inspirasjon på nettet og er alltid glad for at folk deler ideer og inspirerer.
Jeg deler mer enn gjerne mine ideer og skulle gjerne ønske at jeg kunne inspirere flere med det jeg selv lager.
Så, vær så gode, del så mye dere vil.

Jeg vet ikke helt hva min stil er jeg, så fortell meg gjerne det, liker så mange og det er kanskje det mine små 'kustverk' bærer preg av ;o) men jeg er glad i farger :oD
LO'er har jeg ikke laget på en stund, bare et par i senere tid, men mye kort, og elsker tag'er. Ellers pynter jeg det som måtte være og elsker utfordringer, så jeg prøver gjerne nye ting.

toi9 sa...

Så spennende det skal bli å se den nye kalenderen deres !!:)
Må bare låne til meg :) Kort, LOer og AJ er å finne i min blogg. Stilen kan variere. Men på kortfronten blir det som oftest vintage stil. Elsker å utfordre meg selv og prøve nye ting :)

Christel (scrappeberta) sa...

Hei og hå :)

dette høres spennende ut :) Jeg lager bare kort akkurat nå, men blogger om det meste :)Vet ikke helt om jeg har noe spesiell stil, men lager det jeg føler for der og da :)

ha en flott dag :D

Wenche sa...

Ta gjerne en kikk i bloggen min om dere har lyst. Her er det kort, layouts og annet. wenchejensen.blogspot.com

Pysselfröken sa...

Hej!
Det låter jättekul! Ni får gärna kika in hos mig. Jag ser mig själv främst som kortmakare men det händer att jag altrar och gör layouter också. Jag älskar att färglägga stämpelmotiv.
Här hittar ni min blogg
http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Ha en fin sommar!
mvh
Frida

Stine sa...

Så gøy! Det blir spennende å se hva dere finner på!

Ta gjerne en titt i bloggen min om dere vil. Jeg lager mest LO'er, men slår også til med kort, Smash-sider og litt annet småtteri!

Stilen varierer litt, men det er stort sett fargerike ting å finne i bloggen min :-)

Kirsten sa...

I er meget velkomne til at låne fra min blog, hvis I finder noget I synes er interessant. Det vil glæde mig hvis I kan lide det jeg laver.
Jeg lave traditionelle layouts og jeg synes ikke jeg har en specifik stil, men jeg synes mine layouts er ret enkle.
Lån endelig hvis I har lyst :-)

linn kr/sykepleier sa...

Ny kalender? Så spennende! Alle hjerter gleder seg! :D

Min blogg er deres blogg føl dere som hjemme om dere skulle finne noe av interesse. Stort sett LOer her i gården. :D

Grethe sa...

Lån i vei!

Hos meg finner dere mye LOer, og litt kort... Skjønt det går litt i perioder. (er helt klart i kortmodus nå.)

Jeg er glad i fager, maling og kliss, knapper og pynt som er strødd utover i et herlig kaos.

mette sa...

Om dere finner noe som kan brukes i bloggen min, så lånt alt dere vil:))

Blir spennende dette her:)

Beatemor sa...

For en spennende ide! Det er bare å komme og låne hos meg. Jeg scrapper for det meste lo'er, men innimellom sniker det seg inn litt kort og minialbum :-)

-Aina- sa...

Så gøy å spennede, og en morsom måte og oppdagen nye kunstrere på♥
Det er vel ingen som sier nai takk til å få lov å skinne litt.
Jeg låner gjerne bort.
Scrapper mest LOer for tiden men blir litt AJ og kort.
Hvilken stil vet jeg ikke...varier veldig;)

lise sa...

Så spennende :) Dere må gjerne låne hos meg hvis dere finner noe av interesse. Lager mest LOer,men blir litt kort og bretting innimellom også :)

Veronica sa...

Så gøy da :-) Ja, dere er hjertelig velkomne til å låne noe ifra meg hvis dere finner noe dere liker. Jeg lager litt av alt (kort, alternativ dekorering og layouter) :-)

Gitte sa...

Sikke en god ide. I er velkomne til at låne fra min blog, hvis i finder noget i kan li.
Jeg laver mest kort, men også lidt andet.
Jeg tror at min stil er lidt blandet. Gerne masser af pynt. :-)

Brit Sviggum sa...

Hei hei :) Dette hørtes jo spennende ut. Må bare låne hos meg også :) Er jo mest LOer jeg har, med utklipte bilder. Men hvis dere kan bruke noe av det, så vær så god :)

Kristin sa...

Dette høres både spennende og morsomt ut, og selvsagt kan dere "låne meg" dersom dere har lyst til det.

Bloggen min er nok veldig variert, for jeg lager både LOer, kort og bokser. Har også et bredt spekter av stil og farger, selvom jeg nok ofte tyr til farger som er litt vintage-preget.

Bildene på LOene mine er i hovedsak fra reiser, veldig gamle familiebilder og av pusene våre. Kortene er både med ferdige motiver og med fargelagte.

Gleder meg til se all inspirasjon dere kommer til å finne rundt i ulike blogger!

anne marie sa...

Så gøy dette hørtes ut:) Bare lån meg:D
Jeg måtte sjekke etikettene mine for å se hva jeg gjør mest,hehe,og det var visst kort:) Før var det mer Layouter:)
Men stilen min er jeg usikker på,blomster er typisk,har ikke mye stempeltrykk...velkommen inn når det måtte passe:)

Liss sa...

Hei! Jeg føyer meg gjerne til den lange listen med "utlånere". Dette høres gøy ut og inspirasjon leter vi etter hele tiden. Jeg lager for det meste kort og andre små ting i papir. I bloggen min finnes også noen få eksempler på LO.

Solrun sa...

Så moro!
Lån gjerne noe fra meg om det er noe interessant der :)

Arnlaug sa...

Så spennande då:-)

Må berre "låna" meg om dåke vil:-)

I bloggen min er det stort sett LOar og finna. EIn sjelden gong eit kort el ein tag.

Gleder meg til og sjå kva som kjem:-)

Camilla sa...

Ser frem til den nye kalenderen.
velkommen skal dere være inn i min blogg med layouter, kort og mere til.

Ser frem til besøk

unni's scrappeboble sa...

Wow, dette høres veldig spennendes ut og for en genial ide da :)
Spennende å sjå og kanskje få noen ideer :)
Eg liker egentlig å scrappe det meste så finner dere noe i bloggen min så er det no suuuuupert :)
Ønsker dere en flott tørr sommer videre :)

Hege sa...

Dette høres spennende ut. Hvis dere finner noe dere liker i bloggen min, så er det bare å låne i vei:)
Jeg liker å prøve meg på litt av hvert, for det meste lager jeg kort, esker etc + at dere vil finne litt LO og litt Art Journal.

Ellen sa...

Hei bloggen min heter ellens oase, jeg scrapper layouter. I begynnelsen blogget jeg bare om scrapping, nå blogger jeg om andre ting også. Det kommer et raus med layouter fra den 1. august siden jeg nå har hodt på med endel feriescrapping. Eldre layouter finner du lettest under kategorien Crfty Projects.

Jeg bruker nesten bare stæsj fra Studio Calicos kit for tiden.

Ciao!

Aakre sa...

Dette hørtes spennende ut :) En fin måte å vise oss mange blogger på, og gøy for de som velges ut. Jeg er ingen superblogger, men tar et røsk i ny og ne for å vise fram litt av det jeg har gjort siste tida. Det er vel i grunnen bare LOer, og det er litt i alle mulige stiler. Var veldig vintage før, og det hender at jeg er litt der fortsatt. Men i det siste har jeg begynt å bli veldig glad i farger. Også er det mye bruk av blomster, washi og litt egne bakgrunner.

Så om noe kan brukes, så lån det gjerne :)

Hilde/Scoobie sa...

Så flott tiltak :-) Det skal bli spennende å se hva dere finner hos særlig norske bloggere; det er uten tvil mye talent også her på berget!

Skulle dere finne noe hos meg der har lyst å låne, lån i vei. Hos meg finner dere en miks av layouter og kort, men kanskje mest av det første. Stilen min kan vel best beskriver som en enkel alle-kan-klare-dette-stil, men med detaljer nok til at også den drevne kan finne noe å se på. Jeg bruker stort sett enkle teknikker som ikke krever stort annet utstyr enn saks og papir og pynt de fleste har eller kan lage selv.

Velkommen til å ta en titt - gleder meg til å se hva dere finner frem i løpet av året :-)

Hege sa...

Hei

Kjekt om en kunne få opp besøkende i bloggen :)

Jeg scrapper alt mulig rart jeg :)
Jeg har tidligere hatt en periode der jeg kun holdt på med 3d scrapping, men iden siste tiden har jeg holdt på mest med LOer
Elsker å prøve ut nye ting.
Jeg vet ikke riktig hvilken stil jeg scrapper mest i, men jeg elsker å bruke rester og små ting-tang som en vanligvis ikke brukes i scrapping.
Ta gjerne en titt innom :)
http://hegescrappeblogg.blogspot.no/

Anne sa...

Høres kjempegøy ut. :)
Jeg lager i hovedsak kort, og er veldig Magnolia-glad, men man finner vel det meste hos meg. Blandt annet poser, esker, og litt layouts, men det er jeg ikke så god på.

En ting jeg lover at dere ikke finner hos meg, er clean and simple. Jeg overlesser, det er aldri nok stæsj. :p

Sannekreativ sa...

Hej det lyder da spændene. i må gerne låne af mig. jeg laver lidt af hvert. beklæder gl. bøger æsker. laver kort. og lo.
kan godt li vintage, men laver også andet.
Knus Sanne

Siwert sa...

Høres jo kjempespennenede ut da :o)

Bare å låne hvis dere finner noe hos meg.

Klem Siwert

Liven sa...

Så kjekt dette høres ut. Gleder meg til å se hva som blir lagd rundt om kring. Dere må gjerne låne fra meg om dere finner noe aktuelt. Jeg lager mest kort, men også noen LOer har det blitt. Jeg liker utfordringer og har en ganske allsidig stil, men steampunk er nok ikke meg

Tone K. sa...

Det ville jo eventuelt bare vært en ære :)
Jeg lager bare LO`er og er usikker på hvilken stil jeg har, men i det siste har det vært en del lag på lag tror jeg :)

Gleder meg til å følge dere videre :)
Fortsatt god sommer !!

Siv Anne sa...

Veldig artig at dere trekker frem nye personer i lyset. Er mange som kan være veldig kjent for enkelte og helt ukjente for andre.

Stiler meg til disposisjon, hi,hi,hi

Cathrin sa...

Så morsomt og en flott måte å oppdage nye blogger med masse flott inspirasjon på. Selv lager jeg for det meste kort, men hender at jeg forsøker meg på andre ting også. Ønsker dere hjertelig velkommen til å låne fra min blogg om dere skulle finne noe som er av interesse! :o)
Gleder meg til å følge dere gjennom høsten og vinteren.
Ha en fortsatt flott sommer! :o)

Tone-Lill sa...

Med så mange som har lagt igjen en kommentar kan det bli mye spennennde å finne her i ScrappeHuset utover høsten, gleder meg allerede :)
Jeg har nok ingen spesiell scrappestil men liker å prøve nye ting. Finner inspirasjon over alt og besøker mange blogger for ideer. Skulle dere finne noe dere liker så er det bare til å låne i vei, det er bare hyggelig :) I det siste har det meste blitt skrevet på engelsk da flere og flere av de norske bloggene har stor internasjonal interesse og det er jo fint å sette lille Norge på kartet i den store Scrappe verdenen.
Lykke til med jakten :)

Lise Mariann sa...

Hei scrappejenter i scrappehuset!

Spennende tiltak. Alltid spennende å oppdage nye scrappere og dette er jo en super måte å spre nye fjes. Gleder meg til å se mange nye fjes.

Og skulle dere få lyst til å låne av meg så lån i vei. Bare hyggelig, det. :-)

Jeg scrapper for det meste LO og art journal. :-)

Velkommen inn i mitt scrapperi.

Gunn`s Kort sa...

Dette ser spennende ut:)
Jeg lager for det meste kort og liker de fleste stilartene. Derfor har jeg aldri opplevd den berømte "tørken":)
Her er det bare tiden som setter begrensninger.
Planer framover er å hive meg på noen LO-er og kort laget av egne bbakgrunner.

Så finner dere noe hos meg som dere vil bruke, er det bare en ære!

Sommerklem fra Gunn

Vibekke sa...

Heia, litt vel seint ute her kanskje... men likevel!

Om dere finner noe dere liker i bloggen min er dere hjertelig velkommen til å låne hva som helst.

Jeg scrapper og lager kort, stilen min er sikkert ikke lett å definere, men jeg maler og mister endel, og i kortverden, fargelegger jeg endel stempeltrykk med distress.

Liker å eksperimentere, og prøve ut teknikker.

Velkommen i bloggen min :)

Hilsen fra Vibekke