15. august 2012

Ny gjest - og vi skal FullføreKunstverket!!:)

Hei hei alle lesere:)

Som dere kanskje har fått med dere er
august vår VINTAGE måned.
Dvs at i august er det kun VINTAGE vi snakker
om her i ScrappeHuset.


I dag har vi åpnet ScrappeHuset for en ny gjest.
Inn på GjesteRommet vårt har det flyttet inn ei herlig dame!!:)





Hei !
Jeg heter Hilde og er 43 år gammel.  
Jeg er medieier i Papirpikene og jobber daglig med papirer og blonder.
Har vært så heldig at jeg kan få lov å jobbe med min store lidenskap.

Det er veldig hyggelig å bli spurt om å besøke GjesteRommet deres.

Ta gjerne en tur innom bloggen min om dere 
har lyst til å se mer av det jeg lager.






6 kjappe 



Hvem er du? 

Fortell oss med 3 ord


Kreativ, spontan og glad






Hvorfor begynte du med scrapping? 

Jeg fikk lyst til å lage et album til Simen når han skulle konfirmeres. Og dermed var det i gang J







Hvilket av dine kunstverk er du aller mest fornøyd med? 

Jeg syns er vanskelig å velge ut et arbeid som jeg er mest fornøyd med.  
Men om du vi se mer av det jeg lager kan du ta en titt i bloggen min.





Har du noen drøm du vil oppnå innen scrapping 

Jeg har ingen stor drøm om noe jeg vil oppnå, jeg scrapper Layouter for å dokumentere hverdag og hendelser, og lager kort til mine nærmeste når det er noen som trenger et kort.
Det innebærer at jeg får lov å være kreativ og det i seg selv er i seg selv det morsomste jeg vet om.






Hvilke 3 scrappere inspirerer deg mest, og hvorfor? 


Kortimylly, Finnabair og Gabrielle Pollacco er tre stykker som inspirerer meg …men det finns også sååååå mange flere der ute som jeg kunne nevnt








Kan du vise oss et eksempel på en layout som inspirerer deg


(Layouten er laget av Gabrielle Pollacco)










Nytt nå fra august er at Utfordringen gjesten vår får, vi her i Huset får
 - og selvfølgelig dere der hjemme får er

FullførKunstverket


- Vi viser frem en start på et kunstverk

- Du fortsetter det
- Begynn slik som oss - så kreerer du resten selv.
- Ting behøver ikke være det samme eks. kan man feks bytte ut 
noteark med mønsterark. Sirkel med firkant osv.



I tillegg så scrapper vi jo også i 
Månedens Scrappestil VINTAGE.





Slik er FullførKunstverket i august:





Se på Hilde sin utrolig lekre løsning da!!
Denne dama kan virkelig scrappe!!:)







Torill:



Marion:



Ida:



Vibeke:




Bente: 



Vinneren av GjesteRommet vårt blir kåret av vår kjære gjest, Hilde.
Hun velger helt på egenhånd vinneren.

Dette er den flotte premien fra Hilde:




Kort oppsummering:

- FullførKunstverket vårt
- Scrapp i VINTAGE
- Reglene våre finner du her

Frist: 14 september



7 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Herlig! Heia Hilde og her var det mange flotte og inspirerende bidrag fra Hilde og DT!

Elisabeth sa...

Superflotte hilde og super oppgave....

Elisabeth sa...

Superflotte hilde og super oppgave....

Elisabeth sa...

Superflotte hilde og super oppgave....

Marte sa...

Hilde er en kjempe-inspirasjon, og et godt valg av gjest til gjesterommet! :-) veldig spennende med "fullfør kunstverket", det kribler i fingrene etter å lage noe! Takk for deilig inspirasjon!

GryA sa...

Fullfør kunstverket er en genial utfordring. Dere har virkelig klart å inspirere meg. Både Hilde og dere!
Har lagt til et bidrag fra meg.

Sannekreativ sa...

Dejlig inspiration, jeg har lagt et indlæg ind.
Sanne